26 Temmuz 2012 Perşembe


Zaman geçer , unutulmayacak sandığın şeyler bile unutulur.
Ya da alışılır.
Eskisi gibi acıtmaz canını yaşananlar.
Mutlu olmak için bu gereklidir.

Gamze Karaman

Çok aşığımmm çok :) 

Kalbimin sahibi, biricik erkeğimm.

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Aşkların ve Aşıkların Genel Hikayesi



Başlarken herşey güzel gibidir. Gibi demek fazla, güzeldir. Çünkü birbirinizle ilgili pek çok şey bilmiyorsunuzdur. Bir çekimserlik söz konusudur. Sorgulamıyorsunuzdur. Hayalinde yarattığıni düşlediğin insan gibidir. En azından ona en yakın kişidir. Gözlerini kaçırırsın, konuşacak konu ararsın, onu dinlemeyi seversin. Ve ne yapıyorsanız yapın yüzünüzde hep bir tebessüm hakimdir. Her zaman öyle devam edecekmiş gibidir.Mesajda yazdığı tek kelime bile gün boyu mutluluk sebebiniz olur. Başka insanların varlığını unutursun. Hani teni, tenize yanlışıkla çarpsa bile o heyecana engel olamazsınız.

Zaman geçer..Elini tutar, sarılır, öper. O anlar aklına kazınır. Günlerce gözünün önünden gitmez. O anı her yaşadığında yeniden aşık olduğunu hissedersin.İlk sevgi sözcükleri söylenir. Birbirinize ait olduğunuz hissettirilir. Yanına gitmek için gün , saat ve hatta dakika sayarsın. Yanına gittikten sonra da saat ilerledikçe bir daha ki göreceğin günü hesap edersin.En önemlisi mutlusundur. Karşılıksız sevdaya düşenleri görür, şükredersin.Bu büyünün bozulmamasını istersin.

Durmaz günler, geçer gider.Hala aşıksınızdır.Ama sevgi sözcüklerini yerini yavaş yavaş sorulara bırakır. Sormaya korktuğun şeyler bile sorulur. Geçmişine inilir. Kıskançlıklar boy gösterir. Elbet verilecek cevaplardan da korkulur.Duymak istediklerini duymazsan araya bir süre duvar örülür. Kaygılar başlar. Bir şekilde karamsar günler yaşanır. Bu durumdan sıkılırsın. Eskiyi özleyip, eskiden de iyi olmaya çalışırsın, başarırsın da .

Daha sonra da başka bir kalp kırıklığı yaşanır.

Kalp kırılmaya meyillidir, insan da üzülmeye. Dikkat etmek gerekir. Etmezsen dağılırsın. Edersen ; toplanırsın, güçlenirsin. Kıymet bilinmelidir.


Unutmamalıdır ki seven bulabilirsin ama sadece bir kişiyi gerçekten sevebilirsin.



Yazan : Gamze Karaman

21 Haziran 2012 Perşembe

Gizli Anların Yolcusu // Ayşe Kulin


İlk aşk sabun köpüğü gibi bir şeydir. Biraz da inattır, biliyor musun, takıntıdır.
Gençler yaşamaktan çok hayalini kurarlar ilk aşkın. Rüzgar gibi gelir, geçer.
Aslında yirmi beşinden önce aşk nedir pek anlamaz insan, şarap gibidir.
Çünkü aşk, tadına varmak için olgunlaşmak lazım. Ayrıca, esas aşk, has aşk, olgun çağda gelendir ki, vurgun yemiş gibi olur insan, feleğini şaşırır.


Zor ise sev ama; sevmiyorsa zorlama...


Hz. Mevlana

Bugünlerde böyleyim ben.

Kusura bakma yakışmıyoruz ama birbirimizden başkasına.

Ve senden bunca uzakta.


20 Haziran 2012 Çarşamba


Özlemek çok kötü , çok kötü yemin ediyorum elinden hiçbişey gelmiyor.

- Yani benim olmanı istiyorum hayatımda olmanı istiyorum.
Ama eğer dersen '' beni rahatsız etme !'' eyvallah yolda görsem yüzüne
bakmam en azından bakmamak için elimden geleni yaparım başka bir şeyle
ilgileniyormuş gibi yaparım kaldırımdaki taşları falan sayarım ama yok bakarım
ulan yani buna engel olamam.
Bu aşk mı sevgi mi yada her ne boksa işte engel olamıyorum seni
düşünüyorum seni seviyorum bu ********in duygusu ne inan ben de bilmiyorum
ama bütün bedenimi ele geçirdi sanki..

+ Seni seviyorum.
- Ben de seni seviyorum.

Serkan Kahraman - telefon'dan

10 Haziran 2012 Pazar

Birisi de aşk acısını falan bıraksın da şu can sıkıntısına bir çözüm, bir ilaç bir şey bulsun.





En tatlı sabahlar Çokokrem'le falan başlamaz.
O'nun bir " günaydın " mesajı bile o sabahı tatlı yapmaya yeter.


Sınavlarda iki şık arasında kalırım, alışverişte iki kıyafet.
Ama söz konusu ne zaman sen olsan, hiçbir seçeneğim olmuyor.

Ve ben her gece yatağa yattığımda seninle olan tüm konuşmalarımızı baştan sona düşünüp, yüzümdeki o sevilesi gülümsemeyle uyuyorum.

23 Mayıs 2012 Çarşamba



Yeniden taşınır gibi,yeni bir yere alışır gibi,yeni doğmuş bebek gibi 
Olursun diyorlar.. Sevenler biliyorlar.



Ayrılmak istiyorum. 
+ Neden ? 
- Mutlu değilim . 
+ Seni seviyorum . 
- Yalandan seviyosun . 
+ Bana güvenmediğin sürece mutlu olamazsın. 
- Güven vermiyorsun . 
+ Güven vermiyorum , öyle mi ? 
- Evet . 
+ Neden güven vermiyorum biliyor musun ? Hep yanımda kal diye.Çünkü sana güven versem biliceksin, seni asla bırakmıyacağımı.
Bırakmayacağımı bilirsen, gidersin başkalarına aşık olursun .Sana güven vermeyen birilerini.
Ben yine beklerim.
Sonra onlardan sıkılırsın, bana gelirsin. Ama ben yine orada olurum , seni mutlu ederim.
Eskiye dönmek istersin, yine gidersin.
Sonra ben yine beklerim anlıyor musun ben gidemem.
Çünkü ben aşığım , çünkü ben hayatımın odak noktası olarak seni aldım.. Sen , sen , sen ... 
Ben ağlarım ama küsmem.Kırarsın beni belli etmem.Hep alttan alırım sevgimi.Sen başkalarına aşıksın.
Evet , ama bana ait ol diye susarım . 'O benim' demek isterim hep.Sana güven vermem , beni bırakıp gitmek sana kolay gelmesin diye.
Söz veremem hep yanında kalacağım diye.Çünkü sen kalbimi yordun ruhumu yordun.
Beni mutsuz bi insan haline getirdin.Ama ben senin için hep güçlü kaldım.
Eski mesajlarını okuyorum her gün.Belki , belki eski sen yine gelir diye bir gün .. 
Şimdi git ama bu sefer döndüğünde beni bulamayacaksın.
Çünkü kalbim bir kez daha sensizliği kaldırabilecek kadar güçlü değil ..


+ Neden sigara içiyorsun? Amacını anlat hak vereyim.

- İnsan her sigarayı yaktığında bir derdi yakmak ister aslında, kafasından atamadığı bir kişiyi yakmak ister. Tamamen kurtulmanın yolu ateştir ya, yakarsam gider bir daha da dönmez diye düşünür, dertleri yakmak için, her nefeste akıldakinden biraz daha kurtulmak için içer insan sigarayı. 

+ O zaman bende içicem.

- Olmaz.

+ Neden? Kurtulmak istediğim derdim olamaz mı?

- Çünkü bir şey eklemeyi unuttum; insan sigarayı her yaktığında dertten kurtulmaz,derdi küllerinden yeniden alevlenir daha da. Her çekişte unuttuğunu düşünürsün ama her çekişte yeniden hatırlatır derdine dert katarsın aslında. Onu düşünerek yaktığın sigarayı, onu düşünerek söndürürsün yine, küller daha da canlanır geride. En önemliside unutamadığın gibi, o dert seni ölüme biraz daha yaklaştırmış olur. Söylesene öldüren bi dertten bi dal sigarayla kurtulabilir misin sence? Bir kereden bir şey olmaz dediğin şey, en küçük derdini, dumanında gizlediği bağımlılığıyla alır götürür sadece. O yüzden sen içme, nasıl olsa içsende unutamayacaksın, içmesen de.

22 Mayıs 2012 Salı


Hayatta mutluluğu da acıyı da en demine kadar gördüğümü düşünüyorum. 
İyi ki acı çekmişim dediğim zamanlarım da oldu çoğu kez.
 Bu sayede aynı hataları bir kez daha tekrarlamamayı öğrendim.
 Hani kendimi engellemesini hep bildim.
 Bazen içim cız etse de eskisi gibi olmamayı başardım. 
İnsanın kişiliğini değiştirmesi zor tabi ki. 
Ama insan değişiyor .
İstemese de değişmek zorunda kalıyor. 
Çünkü  sahici mutluluk o zaman başlıyor.
Sabahın ışıkları kendini gösterdi yine.
Söylene söylene zamanı da geçiriyoruz.
Hayatına anlam katacak birileri olmalı mutlaka.
Herneyse.
Bugün de ölmedik. 

Gamze Karaman

cidden öyle :)


Umuduyla ..



Sizler bilmem kaçıncı rüyanızdayken, belkide artık gözlerinizi açmaya birkaç saat kalmışken ben hala ayaktayım. Birazdan ben yatıp siz uyanacaksınız ve bu gecenin büyüsünü değil o gündüzün anlamsız koşuşturmasına bırakacaksınız kendinizi.Oysa geceler her zaman daha güzeldir, sakindir, kafa dinlemek için idealdir. Bu yüzden hayatı tersten yaşamak bana daha güzel geliyor.

Gamze Karaman

20 Mayıs 2012 Pazar



Aşk Yeniden, bitti artık bu son derken :)
Bir gece her şeyi unutacağız. 
Unuttuğumuzu bile unutacağız. 
İnsanların bizi anlayıp anlamadıklarını bilmeyeceğiz
-bu hiç umrumuzda olmayacak-. 
Hiçbir şey ciddi olmayacak
Hiçbir şey lakayd da olmayacak.
Bir gece gözü kapalı bıraktığımız bedenlerimize bakacağız. 
Çok yakında bedenlerimizi de unutacağız. 
Ölüm ne tuhaf !..

19 Mayıs 2012 Cumartesi


Üstüme Gelsene Hayat . Ne canımı yakacak kudrete sahipsin. Ne kanımı akıtacak bıçağa. Yazılanı kaderim der yaşar. Alnım açıkbaşım dik giderim.
Ben Yaradandan ötürü, seni bile severim. Elinden geleni ardına koyma hayat. 
Ben yine de sana Gülümserim (:

28 Nisan 2012 Cumartesi


Aslında benim ne istediğimi biliyor musun? Hepinizin canı cehenneme! Rahatlık, sakinlik istiyorum! Kendi huzurum için bütün dünyayı beş paraya satarım ben. 
Beni kıyametin kopmasıyla çaysız kalmam arasında bir seçime zorlasalar, dünyanın batmasını umursamaz, çayımdan vazgeçmeyeceğimi haykırırdım.
Bir gece bize gel
Merdivenler gıcırdamasın,

Öyle yorgunum ki hiç sorma
Sen halimden anlarsın.
Sabahlara kadar oturup konuşalım
Kimse duymasın.
Mavi bir gökyüzümüz olsun, kanatlarımız
Dokunarak uçalım.

İnsanlardan buz gibi soğudum,
İşte yalnız sen vardın
Öyle halsizim ki hiç sorma, anlarsın.

Size ne ?

Bazen çok tatlı sakin bir melekken; bazen kızgın ve pençelerini çıkartmış bir kedi olabilirim.
Bazen çok aşık olabilirim; bazen hiç umursamayadabilirim.
Bazen ağlayabilirim; bazense dimdik ayakta durabilir gücümü haykırabilirim.
Bazen çok çirkinleşebilirim bakımsız kendini salmış olabilirim; bazense güzellikten şımarmış olabilirim.
Bazen çok sevimli cana yakın; bazense kibirli burnu havada olabilirim.
Bazen çok naz yapabilirim; bazen dünden razı da olabilirim.
Bazen pes ederim; bazende direksiyonun başına geçer tam gaz ileri yapabilirim.
Bazen narin alçak gönüllü; bazense egolarımı çelik yelek niyetine kullanabilirim.

Bunlardan sanane?

Sonuç olarak; tek parça halinde daima hayatta kalabilirim.

Aynen Öyle.

Kendinizi başkasına anlatmayın..
Sizi sevenin buna ihtiyacı yoktur.
Sevmeyen de inanmayacaktır zaten…
Onun hayatında bir seçeneksen,
Onun senin bir önceliğin olmasına izin verme.
İlişkiler en iyi dengeli olduğunda yürür…
Uyandığında iki seçeneğin var…
Tekrar uyuyup bir rüya görmek, ya da uyanıp rüyanın peşinde koşmak…
Bize değer verenleri ağlatır, vermeyenler için ağlarız…
Bizim için hiç ağlamayacaklara değer veririz…
Garip ama gerçek…
Bir kez bunu anlasak değişmek için hiçbir şey geç değil…
Mutluyken söz, üzgünsen cevap, öfkeliysen karar verme…
Zaman nehir gibidir…
Aynı suda iki kez yıkanılmaz…
An’ı yaşa, geçen su bir daha gelmez…
Hep meşgulsen, hiç müsait olamazsın…
Hep zamanının olmadığını söylersen, hiç zamanın olamaz…
Hep “yarın yapacağım” dersen, yarın hiç gelmez…